lauantai 24. lokakuuta 2009

mekosta asiaa.



Taas syksy tää mut yllättää... Hupsista, lokakuu on hujahtanut ihan silmissä enkä ole juurikaan ehtinyt bloggaamaan tai lukemaan muiden blogeja. Ihmettelen taas, että mitä oikein olen tehnyt, mutta ilmeisesti olen ollut niin kiinni työn touhussa...

Mutta nyt haluaisin esitellä Helsinki Vintage -tapahtumassa 27.9.2009 ostamani villamekon. :) Älkää kiinnittäkö huomiota kuvakulmaan... Hovikuvaaja päätti ottaa kuvat niin imartelevasta kulmasta, että näytän punaiselta säkiltä:

Seuralaiseni bongasivat sen minulle ja en olisi uskonut, että löydän sieltä jotain, joka mahtuu päälle, sillä en ole kokoa 34-36... Noh, olihan siellä isojakin kokoja, mutta vähemmän just minun kokoisille tarkoitettuja. Ja olen todennut, että on parempi olla ostamatta liian isoja vaatteita ja kuvitella, että saisin joskus aikaiseksi niiden pienentämisen. Vaatehuoneessa odottaa kassillinen ompelukonetta odottavia vaatteita...

En ole vieläkään pitänyt mekkoa in action, vaikka kuvittelin laittavani sen heti töihin. Mekko nimittäin kutittaa aika lailla! Onpa kumma, että villa saattaa vähän kutittaa... Mekossa on silkki(?)vuori, mutta jotain vielä pitäisi keksiä kaulaan ja hihoihin. Toisaalta olen viime aikoina pitänyt niin pehmeitä ja kevyitä vaatteita, että ehkä sen takia kangas tuntuu hieman karhealta ja kovalta.

Kenelleköhän mekko on aiemmin kuulunut? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti